Identification

Identification incorrect !

Vous avez oublié votre mot de passe ? Nous vous le renvoyons par e-mail.

Un e-mail va vous être envoyé !

E-mail non présent ou invalide !

Les actualités de la team CELTS

Forum Celts

Forum de la team BF4 Celts

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 2014-02-26 20:49:07

freebbob
Membre
Inscription : 2014-02-26
Messages : 1

celtsclan.co.uk

Hi Guys firstly let me apologise for posting in english. It has been a long time since i spoke any French.

I am a staff member at www.celtsclan.co.uk

We are are an established gaming community of nearly 9 years with hundreds of members, playing a multiple of games and having multiple popular game servers.

We have used the tags CeltS_ for the entirety of the time we have been established.

The reason i am posting this, We had a member of yours on our BF4 server today with your tags on which are very similar to ours.

To save any confusion all i am asking is your members to stay off our servers.
We have had players in the past using our tags on our servers acting like a member of our community and they have been permanently banned because of this.
If your members are seen on our servers using celts tags and are not reconised by a member of our admin team they will likely think they are an imposter and a ban will be placed on that player.

We at CeltS are happy for any or all of you to play on our servers or use our teamspeak but to do so we ask that you remove your tags before you come on.

Thanks for reading.

Hopefully see you on the battlefield.

Dernière modification par freebbob (2014-02-26 21:09:20)

Hors ligne

#2 2014-02-27 04:39:53

Ikaly
Administrateur
Inscription : 2013-11-15
Messages : 1 221
Site Web

Re : celtsclan.co.uk

Hello,

My answer will be simple to be understood. We will not change our tag, we just do not come on your server to not disturb you.

Long live the celts worldwide peace be upon you and your shoes green weight.

God save the Queen





-------------------

Traduction FR

Bonjour,

Ma réponse sera simple pour être comprise. Nous n'allons pas changer notre tag, nous ne viendrons simplement pas sur votre serveur pour ne plus vous perturber.

Longue vie aux celts du monde entier que la paix soit sur vous et vos chaussures à poids verts.

Dieu sauve la reine

---------------------

lol pas sûr qu'il comprenne mon histoire de chaussures à poids verts mais ça me fait marrer d'avance de le voir essayer de traduire ça à sa team smile


C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules
qu'on réalise ne pas pouvoir régler tous les problèmes par la violence...

Hors ligne

#3 2014-02-27 08:49:47

Kal
Team Celts ★
Lieu : Paris
Inscription : 2013-12-05
Messages : 867

Re : celtsclan.co.uk

Ikaly a écrit :

lol pas sûr qu'il comprenne mon histoire de chaussures à poids verts mais ça me fait marrer d'avance de le voir essayer de traduire ça à sa team smile

MDR boulet va


Dans le doute vide ton chargeur!
Je vous emmerde et je rentre à ma maison!

Hors ligne

#4 2014-02-27 14:33:39

Sinclair
Membre
Inscription : 2013-12-11
Messages : 313

Re : celtsclan.co.uk

Parfait le message big_smile !


76561198109601763.png

Hors ligne

Pied de page des forums



Gameservers
Teamspeak
Fréquence 3
G2A